bla bla om imorgon / ikväll

Imorgon ska jag söka jobb på Mc Donalds och sjunga på midsommarfesten på mammas jobb. Jag har inte direkt bestämt mig för vad jag ska sjunga eftersom min vanliga repertoar inte passar… Det får vel bli några sommarpsalmer, nån Peterson-Berger eller annan svensk romans. Det är trotts allt gamla människor jag ska sjunga för och de hatar när man sjunger på ”utrikiska” (min mamma jobbar på ett äldreboende).

Ikväll blir det skriva klart mitt CV (som är väldigt oimponerande) och rita rita rita så att hela designen till bloggen blir klar någon gång… Jag är så sjukt lat, slutar vel med att jag sitter och tittar på Gundam istället eller läser koreanska kärleksserier ^^;

Måste även tillägga att detta linne från H&Ms samarbete med Matthew Williamson är det bästa linnet som finns! Det är snyggt samtidigt som att det är skönt och stort. Det är gjort i baddräktsliknande material och lär bli sommarens plagg för mig precis som den blev förra året <3.


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Åh, tack så mycket! :D Vilken fin header du har ^^

2010-06-21 @ 19:06:30
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0