centrum + cykel = fult hår (men en bra dag trotts det)

Som med mycket saker så är jag emot det i början för att sen testa och komma på att jag älskar det… Som Facebook, bloggar och nu senast Spotify. Jag kan bara säga att mitt liv är bättre nu ^^

Dagens playlist:
Ce jeu - Yelle
Clap your hands - Sia
Fall hard - Shout out louds
Falling - Name the pet
Kids - MGMT
Mr. Brightside - The Killers
Run Run  - Those dancing days
Something good can work - Twoo door cinema club
The only exeption - Paramore
Undercover Martyn - Two door cinema club

Man kan inte få allt. Har man inga pengar över till bussbiljett och ett behov av att komma fort till stan så får man cykla och förvänta sig att inte se så chic ut när man kommer fram… Så osminkad med håret spretandes åt alla håll och luggen delad i en mycket osexig mittbena anlände jag till Västerås centrum och arbetsförmedlingen imorse. Luggen fixade jag iaf lite med hjälp av en kam som jag har i väskan för akuta lugg-kriser. Här kommer en dålig provrumsbild av dagens outfit och mitt tragiska hår…



Dagens outfit:
Kavaj från Kappahl
Blusen har jag fått av Helena
Kjol från H&M
Converse var de enda skor jag klarade av att cykla i
och de noppriga strumpbyxorna ska slängas…

Efter arbetsförmedlingen belönade jag mig själv med lite små-shopping och en tur till biblioteket



Knästrumpor vita och marinblå från H&M (kostade som synes 10 kr, jag känner mig så lycklig ;w; )
Nagellack också från H&M
Foundationborste från Kicks



Och från biblioteket:
”Stil” av Camilla Thulin (kommer säkert göra ett helt inlägg om den sen)
”Die Zauberflöte” (trollflöjten) med klaverutdrag av Mozart. Tänkte sitta med noterna och titta på filmen i veckan + kopiera lite noter från den
och ”Så länge vi båda andas” av Stephenie Meyer, så att jag får slutet på eländet och iaf kan säga att jag läst hela…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0