Dagens outfit



Min egen trogna Nikon Coolpix gav efter två och ett halvt år upp. Jag måste nu drass med min fars billiga extra kamera som slukar batterier, tar suddiga bilder så fort man inte är ute i dagsljuset och som är hur seg som helst… Nu har jag fått ur mig det hatet och kan gå vidare med mitt liv ^^

Idag insåg jag att jag grovt underskattat brun maskara. Tillsammans med ett rosa läppstift som jag köpt billigt från Yves Rocher och mitt älskade knallrosa rouge från Clinique blev resultatet mycket somrigt och naturligt (inte för att det syns på bilden eftersom kameran är allergisk mot inomhusmiljöer…)

Är det sommar så är det! Även om det regnar och man ska stå utanför en skola som ligger på ett vindpinat fält så är det klänning som gäller! Så mitt klädval blev samma som jag hade på min egen skolavslutning i år; mitt sista fynd från Röda Korset i Hjo, denna underbara klänning från Kurt Kellerman <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0