Kaos

Jag håller på med konststycket att ta två rum och göra det till ett… Är man en person med en benägenhet att samla på sig för mycket prylar blir det hela mycket svårare. När jag flyttade från mitt lilla studentrum i Hjo hade jag 11 flyttkartonger, fyra stora plastbackar och ett antal andra påsar och väskor fyllda med prylar och kläder (framförallt kläder).



De har nu stått och terroriserat min familj överallt i hela huset. Då det ska hållas studentmottagning här hemma på fredag var lådorna idag tvungna att försvinna. Detta har förvandlat hela övervåningen till en krigszon som till och med är extrem för att vara mig. Jag har nästan lust att hyra en container, dumpa allt och börja om på nytt. Men eftersom jag är en sentimental person har jag nästan svårt att skiljas från mina grejer och lägga dem i garaget…

   

Kaos, kaos, kaos. Panik, panik, panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0