Klänning söker ägare + lite annat~

Lyssnar på Name the Pet och plockar i och ur flyttkartonger (ja, fortfarande…) Funderar på att anordna loppis eller hyra ett bord på ett sånt där loppisställe…

En av mina klänningar behöver ett nytt hem. Det är ett secondhandfynd som jag typ inte använder för jag gillar inte lila... Någon som har storlek 40 (jag tror att den är i 40 iaf eftersom jag kan ha den) som vill ha den?



Funderar på att sälja denna kjol på blocket, finns säkert nån emo som vill ha den… (senaste gången jag använde den var på en maskerad xD)



Snart är min design till bloggen klar (yay!) skissade i helgen så nu ska jag bara orka tuscha, färglägga, scanna, photoshoppa osv… Den kommer senare i veckan, jag håller på att studera html-kod, så vi får se hur det går ^^



Ibland är jag så himla bra (men lat...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0