Kyrkogården och köpcentrumet



Idag var en bra dag så som många dagar är på sommaren. Jag och mormor gick till Västerås centrum genom Rudbecksparken där de höll på att plantera nya blommor. På tal om blommor. Det finns få saker som slår min mormors balkong. Full med blommor och utsikt mot en park. Jag gick med mormor till banken och sen gick vi in på Röda Korset och hon kände sig tvungen att köpa en klänning åt mig...

Själva klänningen var inte jättesnygg, men den hade en tillhörande liten jacka som jag gillade. Jag antar att jag får sy om klänningen till en kjol. Jag borde ta och sätta mig och sy, det var ett tag sen nu. Jag måste bara städa mitt rum först ^^;  (kan vara anledningen till att jag inte syr så ofta…)



Dagens outfit: (Damn you kamera, att du tar så dåliga bilder…)
hårspänne med en glass på, barnavdelningen H&M
kavaj, Monki
T-shirt med glassar på , Seppälä (Tallin)
kjol, H&M
tygkasse, Sonia Rykiel pour H&M
knästrumpor, H&M

Efter lunch åkte vi till kyrkogården för att göra fint vid mormors mamma och pappas grav och morfars mamma och pappas grav. Jag tycker att kyrkogårdar är rätt trevliga (oj vad normalt det lät…) Men det är lugnt och fullt med träd och buskar och blommor och så ^^


min bror är döpt efter mormors pappa ^^

OMG-fjortispose-med-vattenkanna... >__<;


När jag åkte hem från mormor passade jag på att gå och shoppa. Jag fattar inte varför jag säger att jag tycker om att shoppa. Det är inte sant… Och ständigt glömmer jag bort hur mycket jag hatar det och hur nåligt det får mig att må. Efter att ha tittat på kläder i en timme hade jag blivit så pass deprimerad att jag inte kunde gå in i nån mer klädbutik. Så jag tittade på skor och nagellack istället. Nästa sak jag inte förstår är varför jag envisas med att åka till köpcentrum fast jag inte har några pengar… Jag älskar tydligen att plåga mig själv.

Dagens musik:
skivan The Resistance av Muse som jag spelat i bilen idag och Satelite av Lena som spelades i provrummet på Lindex medans jag provade en tröja jag faktiskt kunde ha.

Kommentarer
Postat av: danni

gud vad söt du är. <3

2010-06-27 @ 23:51:53
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0