Modell för en dag forts.

Så vad hade jag på mig? (klicka på bilderna för att se större)



H&M kjol, H&M strumpbyxor och en blus från Kurt Kellerman som jag köpt på myrorna i Västerås.



Klänning som Helena köpt på Myrorna och som jag glatt adopterade när hon skulle flytta hem från Hjo. Tack Helena, den är underbar!

Sen hade jag även ett linne med påfågelmönster från Matthew Williamson for H&M som jag använder till alla tillfällen.



Hissen <3
Dagens outfit var idag egentligen mammas gamla klänning med mammas gamla skärp och sandaler med kilklack. Klänningen är underbar i sommarvärmen. Sandalerna tänder skavsårs-varningslampan varannat steg man tar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0