Modell för en dag

För andra dagen i rad hade jag ingen aning om vad jag höll på med. Och idag hade jag även lurat med Dennis i fördärvet. Vi skulle till TheStudio och bli sminkade och fotade. Som om det inte var nog så ligger det i Skrapan på 19de våningen! Det är inte ofta man har tillåtelse att åka upp i den hissen så det var inte konstigt att Dennis blev sur när det var den innre hissen (den utan fönster) som kom ner. Men Dennis löste detta (under protester från mig att vi lika gärna kunde åka den nu när den hade kommit ner) genom att skicka iväg den till en annan våning. Nu var det fritt fram för den hissen med fönster att komma ner. Och där stod vi som små barn på klassresa och pekade. ”Kolla där är Vallby och där är en innergård jag aldrig sett, kolla vilken cool terrass de har, man kan typ se hela stan”

Där inne var det fint (och fotoförbud). Tydligen händer det inte ofta att tjejer tar med sig sina killkompisar. Jag tror jag förklarade fyra gånger för olika personer att vi inte var ett par… Jag var orolig under hela sminkningen för att jag skulle få en allergisk chock mot sminket de använde men det gick bra. Och jag blev överlycklig när hon frågade om jag ville locka håret, jag lockar aldrig håret!



Jag var lite skeptisk till det hela från början eftersom jag stämplat det som en typisk fjortis-grej men det var skitkul! Jag tror att det bor små supermodeller i oss båda två xD

Resten finns på Facebook ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0