Yelle

Sitter och lyssnar på underbar electropop på franska



"Yelle is a French band founded by lead singer and namesake, Yelle (born Julie Budet; January 17, 1983; Saint-Brieuc, Brittany, France) and GrandMarnier. A third member, Tepr, joined the band before the recording of their debut album. The band came to prominence when they posted an early version of the song "Je Veux Te Voir" on MySpace in September 2005, it later reached the top five in France. Their debut album, Pop-Up was released in 2007."
// Wikipedia

Jag är typ kär i låten Ce jeu och Tepr’s remix av deras egen låt A cause des garcons <3

Den glada musiken på franska (jag älskar pop på språk jag inte förstår), massor av färg och partybeats. Yelle lär göra min sommar! Dessutom är hon supercool. Snart dags att klippa mig…





Jag är fascinerad av halsbandet. Är det lego? I så fall måste jag göra något liknande (haha xD)

JAG VILL HA NYA STRUMPBYXOR!!!
jag känner ett extremt behov av fina strumpor och strumpbyxor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0